• IMATE FIZIČNO TRGOVINO, KJER LAHKO BLAGO POMERIM?

    Fizične trgovine nimamo, pomirjanje zaradi varnosti ni mogoče niti v našem skladišču.

  • SE MORAM PRIJAVITI, ČE ŽELIM NAKUPOVATI PRI VAS?

    Prijava ni potrebna. Prijavo pa vam svetujemo, saj lahko le registrirani uporabniki zbirajo točke zvestobe in kasneje koristijo popuste programa zvestobe.

  • KAKO LAHKO NAROČILO PREKLIČEM?

    Naročilo lahko prekličete le v primeru, da še ni bilo odpremljeno. To lahko storite prek elektronske pošte ali klica. Poznati morate številko svojega naročila, da bi v skladišču naročilo lahko prepoznali.

  • ALI LAHKO SPREMENIM SVOJE NAROČILO?

    Naročilo lahko spremenite le v primeru, da še ni bilo odpremljeno. To lahko storite prek elektronske pošte ali klica. Poznati morate številko svojega naročila, da bi v skladišču naročilo lahko prepoznali..

  • KAKO LAHKO NAROČILO PLAČAM?

    Naročilo lahko plačate po povzetju (v gotovini) ali s spletnim plačilom pri ustvaritvi naročila..

  • NE ZNAM IZBRATI VELIKOSTI

    Pri izbiri velikost blaga se je treba ravnati po tabeli velikosti, ki jo najdete pri opisu vsakega izdelka. V tabeli se nahajajo podatki o velikostih danega izdelka, zato je izredno priporočljivo, da premerite svoje priljubljene stvari in jih primerjate z našo tabelo.

  • NISEM DOBIL POTRDILA NAROČILA NA E-MAIL

    Kdaj pa kdaj se zgodi, da potrdilo naročila pade med Nezaželeno pošto ali Promocije, zato svetujemo, da preverite tudi te mape. V primeru, da e-maila ne najdete niti tam, vas prosimo, da stopite v stik z nami prek telefona ali e-maila in z veseljem bomo potrdili vaše naročilo.

  • KATERO BLAGO IMATE NA ZALOGI?

    Pri vsakem izdelku pod izbiro velikosti je navedena tudi dostopnost blaga. Če je pod velikostjo navedeno, Na zalogi, to pomeni, da imamo blago na zalogi in bo k vam dostavljeno v 48 urah.

  • ALI LAHKO NAROČILO USTVARIM TUDI PREK E-MAILA ALI PREK TELEFONA?

    Tako je, naročilo lahko ustvarite prek elektronske pošte ali po telefonu. V tem primeru vas prosimo, da pripravite kode izdelkov in premislite, katero velikost bi želeli.

  • KJE NAJDEM TABLELO Z VELIKOSTMI?

    Tabelo z merami izdelkov najdete vedno v opisu izdelka.

  • IZBRAL SEM IZDELEK, AMPAK MOJE VELIKOSTI NIMATE. BO ŠE KDAJ DOSTOPNA?

    Večine blaga ne dobavljamo naknadno, zato je bolje, da poiščete drug izdelek, v primeru, da je vaša velikost že razprodana.

  • ČE DANES USTVARIM NAROČILO, KDAJ BO DOSTAVLJENO?

    Dostava naročenega je odvisna od tega, ali imamo naročene izdelke na zalogi v našem skladišču, ali pa jih bo treba naročiti pri dobavitelju. Pri vsakem izdelku boste pod izbiro velikosti našli informacijo o tem, ali je izdelek na zalogi, ali pa bo dostava trajala od 4-6 dni. Če je pod izdelkom navedeno, Na zalogi, potem boste naročilo prejeli v 48 urah. Če je pod izdelkom navedeno 4-6 dni, potem lahko svoje naročilo pričakujete v 6 delovnih dneh.

  • KOLIKO STANE DOSTAVA BLAGA?

    Poštnina in pakiranje znaša 3,50 € pri naročilu do 89 €. Če je vrednost vašega naročila nad 89 €, je dostava brezplačna.

  • NA KAKŠEN NAČIN BO NAROČILO DOSTAVLJENO?

    Vsako naročilo pošljemo z dostavno službo GLS. O odpremi blaga boste prejeli e-mail dan pred dostavo naročila. Na dan dostave boste prejeli e-mail in SMS sporočilo s časovnim okvirjem o dostavi blaga.

  • KAKŠEN JE POSTOPEK PRI VRAČILU BLAGA?

    V zakonsko določenem roku, 14 koledarskih dnevih od prevzema blaga, imate pravico, da blago vrnete brez navedbe razloga. Zanj vam bomo vrnili vaš denar. Blago dobro zapakirajte, da se ne bi poškodovalo in poleg priložite kopijo računa, ki ste ga prejeli skupaj z blagom. Na list papirja nam napišite številko vašega bančnega računa v obliki IBAN, kamor naj vam vrnemo denar in paket pošljite na naš naslov. Blaga nikoli ne pošiljajte s plačilom po povzetju! Najkasneje v 14 dneh lahko pričakujete vračilo kupnine. Naslov: NETBIZNIS, s. r. o. Štiavnička 561 97681 Podbrezová

  • KAKŠEN JE POSTOPEK PRI ZAMENJAVI BLAGA?

    V primeru, da vam velikost ni ustrezala ali pa želite blago zamenjati za drugega, imate to pravico storiti v 14 koledarskih dnevih od prevzema blaga. Blago dobro zapakirajte, da se ne bi poškodovalo in poleg priložite kopijo računa, ki ste ga prejeli skupaj z blagom. Na list papirja nam napišite velikost oz. blago, ki ga želite zamenjati za blago, ki ga pošiljate nazaj. Pošljite na naš naslov. Najkasneje v 14 dneh lahko pričakujete zamenjano blago. Naslov: NETBIZNIS, s. r. o. Štiavnička 561 97681 Podbrezová

  • ALI LAHKO BLAGO ZAMENJAM ZA NEKAJ DRUGEGA, KOT SEM IMEL V NAROČILU?

    Tako je, blago lahko zamenjate za karkoli iz naše ponudbe. Možno razliko v ceni vam bomo vrnili ali pa jo boste sami plačali po povzetju.

  • KDAJ IN KAKO MI BOSTE VRNILI KUPNINO ZA VRNJENO BLAGO?

    Plačila za vrnjeno blago izvajamo nekajkrat na teden. Vaš denar boste prejeli najkasneje v 14 dneh na račun, ki ste ga vnesli.